jezyk

Produkty aluminowe Krakdrut.jpg

Ogólne warunki gwarancji i rozpatrywania reklamacji
 
Niniejszy dokument reguluje ogólne zasady udzielanej gwarancji oraz sposób rozpatrywania reklamacji złożonych do Internetowej Hurtowni Krakdrut
Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty zakupu Towaru.
1.    Ochrona gwarancyjna udzielana jest wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
2.    W okresie trwania gwarancji Hurtownia Krakdrut zobowiązuje się do bezpłatnego wymiany towaru na nowy.
3.    Internetowa Hurtownia Krakdrut może przeprowadzić badania jakości towaru zgodnie z wytycznymi producenta.
4.    W zakresie nie objętym gwarancją Internetowa Hurtownia Krakdrut  może wymienić towar za dodatkową opłatą.
5.    W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, Klient zobowiązany będzie do pokrycia kosztów takiej interwencji – w szczególności kosztów dojazdu wysyłką towaru.
6.    Składanie reklamacji
a.    do składania reklamacji uprawnieni są tylko partnerzy handlowi, określani dalej jako Nabywca. w przypadku wystąpienia wady produktu, nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego przez formularz znajdujący się na stronie www.krakdrut.pl
b.    zgłoszenia reklamacyjne kierowane Krakdrut powinny być dokonywane bezpośrednio przez Dystrybutora bądź osobę przez niego upoważnioną.
c.    Wprowadzając zgłoszenie reklamacyjne należy podać dane firmy, numer seryjny produktu, kod produktu, numer faktury zakupu, adres do interwencji wraz z numerem telefonu.
d.    składając reklamacją Nabywca jest zobowiązany przekazać dokumentację pozwalającą na jej uzasadnienie, tj.  protokół szkody, zdjęcia towaru, zdjęcia opakowania.
e.    wszelkie dokumentacje należy przesyłać na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
7.    Uszkodzenia w transporcie
a.    w przypadku szkody wyrządzonej podczas transportu należy niezwłocznie i w obecności kuriera spisać protokół szkody i przesłać jego skan na  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
b.    w przypadku szkody jawnej należy przesłać dokumentację zdjęciową opakowania oraz urządzenia
c.    podpisując protokół szkody odbiorca przesyłki potwierdza zgodność zawartych w nim danych. W przypadku błędnie spisanego protokołu, czyli nie pozwalającego na uznanie uszkodzenia w transporcie lub niezgodnego ze stanem rzeczywistym, reklamacja może zostać uznana za niezasadną.
d.    reklamacje z tytułu szkody ukrytej powinny być zgłoszone niezwłocznie po ich zdiagnozowaniu. Na odbiorcy przesyłki spoczywa obowiązek udowodnienia, że szkoda nie powstała w czasie od przyjęcia przez niego przesyłki bez zastrzeżeń do momentu złożenia reklamacji.
8.    Inne reklamacje
a.    w przypadku niezgodności produktu z zamówieniem lub katalogiem, niezgodności ceny oraz pozostałych niezgodności należy niezwłocznie zgłosić reklamację po ich zauważeniu, jednak nie później niż w ciągu 2 dni roboczych
9.    Czas rozpatrywania reklamacji:
a.    Internetowa Hurtownia Krakdrut zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w najkrótszym możliwym czasie.
10.    Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia Nabywcy z konieczności opłacenia faktury w terminie.

© 2018 Internetowa Hurtownia Drutu Odgromowego www.KrakDrut.pl